Tedaviler

Yapılan tedaviler ile ilgili bilgi almak için sayfayı inceleyebilirsiniz.

UygulananTedaviler

Mide Botoksu

Mideye Botilinum toksin (botoks) uygulanması endoskopik yöntem ile midenin belirli bölgelerine Botilinum toksin enjekte edilmesi esasına dayanan nispeten yeni bir kilo verdirme yöntemidir.

Mide Balonu

Mide balonu, morbid obeziteyi gideren bir işlem ya da obezite cerrahisinin alternatifi değildir. Mide balonu bir mide küçültme ameliyatı yöntemi değildir, yani bu uygulamada bir ameliyat yapılmaz.

Tüp Mide Ameliyatı

Günümüzde en çok uygulanan obezite cerrahisi girişimi tüp mide ameliyatıdır ve yaygın olarak “mide küçültme ameliyatı” olarak bilinir.Tüp mide ameliyatında mide, adeta muz gibi ince uzun bir tüpe çevriliyor. Laparoskopik olarak yani kapalı ameliyat yöntemiyle midenin yüzde 80’ini kesip çıkarılıyor. Böylece midenin gıda alımı kısıtlanıyor.

Safra Kesesi Taşları

Karın bölgesinde karaciğerin hemen altında bulunan safrakesesi küçük armut şeklinde bir organdır. Karaciğer tarafından üretilen safrayı depolayan safra kesesinde çeşitli nedenlerle taş oluşabilmektedir

Hemoroid

Hemoroid rektumun ve anüsün en alt kısmında, anal kanalın sonunda bulunan genişlemiş damarlardır. Bu kan damarlarının duvarları bazen gerilerek o kadar genişler ki, damarlar daha da şişerek tahriş olurlar.

Meme Hastalıkları

Meme kanseri tanısı görüntüleme birimleri ve klinik muayene bulguları ile konur. Görüntülemenin temel direği yıllık mammografidir. Memenin yapısal özelliklerine ve bulgulara göre mammografiye meme ultrasonu eklenebilir. Eskiden analog cihazlarla çekilen mammografiler günümüzde dijital cihazlarla yapılmaktadır.

Mide Hastalıkları

Tek bir mide hastalığı yoktur. Midenin çeşitli hastalıkları vardır. Bunlar arasında en sık görülenler, gastrit, ülser, reflü, mide fıtığı ve mide kanseridir.

Kıl Dönmesi

Kıl dönmesi, daha çok erkeklerde ve kuyruk sokumu bölgesinde meydana gelen bir cilt rahatsızlığıdır. Vücutta sırt, ense, saç derisi gibi bölgelerden dökülen tüy ve kılların gözenek ya da boşluklardan derinin içine gömülmesi ve burada birikerek kistik bir yapı oluşturması sonucu oluşur.

Daha fazla oku

Kolorektal Kanser (Kalın Bağırsak Kanseri)

Halk arasında “kalın bağırsak” olarak bilinen ve sindirim sisteminin en son kısmında yer alan bölgede gelişen bir hastalık olan kolon kanseri, yaşamı boyunca her 20 kişiden 1’inde görülmektedir.

Fıtık

Tıp dilinde lomber disk hernisi olarak bilinen bel fıtığı, kişinin yaşam kalitesini oldukça düşüren rahatsızlıklardan biridir. Lomber ya da farklı bir deyişle bel bölgesinde 5 adet omur bulunur.

Kolon Kanseri

‘Kolon (Kalın bağırsak kanseri) belirlileri nedendir?’ sorusu şu şekilde cevaplandırılabilir. En sık görülen kolon kanseri belirtileri sürekli ishal ve kabızlık, her zaman normal bir kalınlıkta gelen büyük abdestin incelmesi, anüsten ve büyük abdestten kan gelmesi, büyük abdestte yumurta akı görünümlü salgıdır.

Anal Fissür

Anal Fissür, makattaki kasların bütünlüğünün çatlama veya yırtılma yolu ile bozulması olarak tanımlanır. Bütün yaş ve cinsiyetlerde görülebilmekle birlikte 60 yaş üzeri erişkinlerde ve küçük çocuklarda tanı konabilmektedir.

Daha fazla oku

Op.Dr.Akın Kocaoluk®. All Rights Reserved. Designed by Forsada.